آزمایش لاستیک بدون هوای گودیر با تسلا مدل3




لاستیک بدون هوای گودیر 

گودیر در حال توسعه لاستیک های بدون هوا برای وسایل نقلیه الکتریکی با هدف عرضه تجاری اولین تایر کاملاً پایدار و بدون نیاز به تعمیر و نگهداری تا سال 2030 است. این شرکت به تازگی ویدئویی فوق العاده جالب از آزمایش های یک تسلا مدل 3 مجهز به نمونه اولیه لاستیک های غیر پنوماتیک و بدون هوا منتشر کرده است.

گودیر به عنوان بخشی از تعهد خود برای فعال کردن جابجایی امروز و آینده، آزمایش تایرهای غیر پنوماتیک و بدون هوا خود را به خودروهای الکتریکی با عملکرد بالا گسترش داده است . گودیر پس از اجرای موفقیت آمیز تست دوام تایرهای غیر پنوماتیکی با سرعت تا 100 مایل (160 کیلومتر)  در ساعت، اخیراً معماری تایرهای جایگزین را در Akron Proving Grounds شرکت آزمایش کرد.

به گفته گودیر، طی آزمایش اخیر، این خودرو با موفقیت تا سرعت 55 مایل در ساعت (88 کیلومتر در ساعت) مانور داد . قضاوت از روی ویدیو دشوار است، اما به نظر می رسد که ماشین کمی متفاوت عمل می کند - به خصوص زمانی که به سرعت تغییر جهت می دهد.

آزمایش شامل مانورپذیری با سرعت تا 55 مایل در ساعت و همچنین شتاب و کاهش سرعت، با بازخورد مثبت از گودیر و رانندگان آزمایشی آموزش دیده است. تایرهای بدون هوا نسبت به لاستیک‌های معمولی ایمن‌تر، بدون نیاز به تعمیر و نگهداری، ماندگاری بیشتر  دارند و سازگار با محیط‌زیست هستند، اما البته ساختن آنها چالش‌برانگیز نیز است. برای رسیدن به مرحله تولید باید توسعه زیادی انجام داد.

تایرهای بدون هوا یک تغییر دهنده بازی برای کیف پول مصرف کنندگان و محیط زیست هستند و گودیر در این رده پیشرو است. این لاستیک‌ها گزینه‌های ایمن‌تر، پایدار، بدون نیاز به تعمیر و نگهداری و ماندگاری طولانی‌تری نسبت به جایگزین‌های سنتی دارند. ما نمی دانیم که آیا عملکرد این نوع تایر و مصرف انرژی رقابتی خواهد بود؟ اگر بله، این یک تغییر پیشگامانه و افزوده ارزشمند به خودروهای برقی خواهد بود.

گودیر همچنین پیشرفت قابل توجهی در لاستیک های غیر پنوماتیک در شاتل های مسافربری خودران گزارش می دهد. این شرکت با سازمان حمل و نقل جکسونویل (JTA) در اولین آزمایش استفاده در میدان لاستیک های بدون هوا در شاتل AV شرکت می کند. مایکل راچیتا، مدیر ارشد برنامه گودیر، تایرهای غیر پنوماتیکی گفت:ما برای حضور در این مرحله جدید از آزمایشات هیجان‌زده هستیم و تمام آنچه را که در مورد آنچه می‌توان با لاستیک‌های بدون هوا  انجام داد را گسترش داده ایم.  ما نشان داده‌ایم که NPTهای گودیر می‌توانند به سرعت بزرگراه‌ها دست یابند و در عین حال فرمان پذیری دینامیکی مورد نیاز برای یک وسیله نقلیه مصرف‌کننده را نیز حفظ می‌کنند، که یک نقطه عطف معنادار است. برای دیدن این ویدئو وارد لینک زیر شوید.

منبع خبر: insideEVs


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0